Firma Artpap istnieje od 2003 roku. Specjalizujemy się w kompleksowym zaopatrzeniu biur, firm oraz sklepów. Naszym celem jest spełnianie potrzeb, oczekiwań i wymagań Klientów. Chcemy, aby współpraca z naszą firmą zapewniała kompleksową pomoc przy administrowaniu biurem oraz zarządzaniu informacją, a jednocześnie optymalizowała koszty.
Ponadto od 2004 roku Firma Artpap zrzeszona jest w Ogólnopolskiej Sieci Biuroserwisowej OSAA. Naszą strategię wyznaczają dynamicznie zmieniające się potrzeby Klientów. To dla nich nieustannie się rozwijamy oraz tworzymy indywidualne rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.
Ogólnopolska Sieć Biuroserwisowa OSAA
Ogólnopolska Sieć Biuroserwisowa OSAA to przedsięwzięcie o charakterze marketingowym zainspirowanym dokonującymi się zmianami na rynku artykułów i urządzeń biurowych, a przede wszystkim konsolidacją i tworzeniem grup zakupowych.
Istotą funkcjonowania Ogólnopolskiej Sieci Biuroserwisowej OSAA jest współpraca nad rozwojem własnych biznesów, wymiana doświadczeń, upowszechnianie nowych rozwiązań marketingowych oraz przeszczepianie sprawdzonych wzorców działania.
Nasza misją jest zapewnienie klientowi maksimum zadowolenia i korzyści oraz minimum czasu i pracy niezbędnych do utrzymania bieżącej sprawności funkcjonowania biura.
Nasza dewiza zamyka się w zdaniu: WSZYSTKO DLA TWOJEGO BIURA
Historia
rok 2012 -
Powołanie do życia prodgramu lojalnościowego dla naszych Klientów (OSAAda nagród)
Powołanie do życia programu lojalnościowego dla naszych Klientów (OSAAda nagród), dzięki któremu oprócz standardowego zaspokajania rosnących potrzeb w zakresie dostaw materiałów biurowych, dajemy możliwość pozyskania dodatkowych korzyści w postaci nagród (do wyboru z szerokiego katalogu, dostępnego online). Znakomite wyniki Majówki OSAA podstawą do organizacji pierwszych w naszej historii Jesiennych Targów OSAA, które w ocenie naszych Dostawców okazały się sukcesem.
rok 2011 -
Nowe firmy w Sieci OSAA oraz umowa z kolejnym dostawcą uzupełniającym
Nowe firmy w Sieci OSAA oraz umowa z kolejnym dostawcą uzupełniającym. Podpisanie nowych umów na zakupy i dostawę artykułów biurowych z wielooddziałowymi Klientami z placówkami na terenie całego kraju. Po raz kolejny Majówka OSAA udanym przedsięwzięciem w ocenie naszych dostawców materiałów biurowych oraz firm zrzeszonych w Sieci.
rok 2010 -
Decyzja odnośnie organizacji Wielkiej Majówki OSAA w formie profesjonalnych targów
Decyzja odnośnie organizacji Wielkiej Majówki OSAA w formie profesjonalnych targów. Pozytywne opinie naszych dostawców w związku z powyższym. Podpisanie umów z kolejnymi dostawcami uzupełniającymi. Organizacja Akademii OSAA w podziale na Polskę północną i południową. Kontynuacja rozgrywek piłkarskich OSAA.
rok 2009 -
Kolejne firmy zasilają szeregi Ogólnopolskiej Sieci Biurowoserwisowej OSAA
Kolejne firmy zasilają szeregi Ogólnopolskiej Sieci Biuroserwisowej OSAA, wzmacniając jednocześnie pozycję sieci w tych rejonach kraju gdzie do tej pory byliśmy trochę "mniej widoczni". Integracja wewnętrzna, m.in. powołanie do życia rozgrywek piłkarskich (liga OSAA). Podpisanie umowy z jednym z wiodących producentów urządzeń drukujących na rynku.
rok 2008 -
Zacieśnianie istniejącej współpracy z dystrybutorami artykułów biurowych
Zacieśnianie istniejącej współpracy z dystrybutorami artykułów biurowych oraz podpisanie nowych umów z kolejnymi dostawcami w celu zapewnienia konkurencyjności i kompletności naszej oferty dla Klienta. Katalog OSAA 2008 nagrodzony został w prestiżowym w Konkursie na Najlepszy Katalog Biurowy, zorganizowanym przez Izbę Przedsiębiorców Branży Biurowo-Szkolnej.
rok 2007 -
Podpisanie nowych umów z wielooddziałowymi Klientami z placówkami na terenie całego kraju
Podpisanie nowych umów na zakupy i dostawę artykułów biurowych z wielooddziałowymi Klientami z placówkami na terenie całego kraju (m.in. należące do grona najbardziej wymagających Klientów banki). Całoroczna obsługa zaskutkowała m.in. uzyskaniem w 2008r. listów referencyjnych, potwierdzających należyte wywiązanie sie z tych umów. Ciągła rekrutacja nowych firm zrzeszonych.
rok 2006 -
Pierwsza w historii Wielka Majówka OSAA
Kontynuowanie wszystkich wypracowanych działań z lat ubiegłych oraz koncentracja na celu strategicznym jakim jest sprzedaż. Zacieśnianie więzi z producentami i dystrybutorami artykułów biurowych podczas pierwszej w historii Wielkiej Majówki OSAA czyli imprezy o charakterze targów z częścią integracyjną. Dążenie do podnoszenia kwalifikacji pracowników firm zrzeszonych w sieci (uczestnictwo w licznych szkoleniach, organizowanych przez naszych dostawców).
rok 2005 -
Moda na współpracę z OSAA
Moda na współpracę z OSAA, która proponuje zarówno we współpracy z odbiorcami jak i z dostawcami nową jakość na rynku. Realizacja planu marketingowego. Kontynuacja rozbudowy Sieci poprzez rekrutację nowych firm i podpisanie umów dystrybucyjnych ze znaczącymi producentami i dystrybutorami art. biurowych. Realizacja wytyczonych celów rozwoju przekłada się na wzrosty obrotów z dostawcami oraz umocnienie pozycji Sieci na rynku.
rok 2004 -
Wiele zmian, zarówno na szczeblach zarządczych, jak i w strukturze Sieci
Rok bieżący przynosi wiele zmian, zarówno na szczeblach zarządczych, jak i strukturze Sieci. Zaostrzenie kryteriów jakości obsługi klientów, oferowanej przez Firmy Zrzeszone w OSAA, zaostrzenie wymagań wewnętrznych wobec Firm Zrzeszonych w OSAA, przekłada się na wzrost zadowolenia klientów. Równocześnie Biuro Organizacyjne OSAA podejmuje działania w zakresie aktywnego zdobywania klientów o rozbudowanej strukturze organizacyjnej (wieloodziałowych) oferując ich obsługę na poziomie europejskim.
rok 2003 -
Gwarantujemy klientom także obsługę serwisową maszyn i urządzeń biurowych
Ogólnopolska Sieć Biuroserwisowa OSAA, poprzez Firmy Zrzeszone w OSAA, dostarcza klientom towar najwyższej jakości bez opóźnień w dostawach. W wybranych regionach gwarantuje klientom także obsługę serwisową maszyn i urządzeń biurowych. Poszczególne firmy zrzeszone w Sieci koncentrują się na zdobywaniu na lokalnych rynkach pozycji decydującego dostawcy. Równocześnie trwa akcja rozbudowy Ogólnopolskiej Sieci Biuroserwisowej OSAA.
rok 2002 -
W Bydgoszczy powstaje biuro Organizacyjne
W siedzibie Ogólnopolskiej Sieci Biuroserwisowej OSAA w Bydgoszczy powstaje Biuro Organizacyjne - Centrala Sieci. Jest to centrum długofalowych akcji marketingowych, prowadzonych przy współudziale i zaangażowaniu Dostawców OSAA. Dzięki współpracy marketingowej między Firmami Zrzeszonymi a Biurem Organizacyjnym udaje się utworzyć silną i zwartą organizację ogólnopolską.
rok 2001 -
Ujednolicenie wizji działań
Ujednolicenie wizji działania, określenie celów i środków pomogło sprecyzować plany operacyjne rozwoju Ogólnopolskiej Sieci Biuroserwisowej OSAA. Dzięki konsekwentnej realizacji jasno wytyczonych celów sieć OSAA zaczęła nabierać realnego wymiaru. W grudniu nastąpiła rekrutacja nowych Firm, z których każda gwarantuje solidność i rzetelność, a dzięki wsparciu pozostałych, staje się najkorzystniejszym partnerem biznesowych finalnych Klientów, takich jak biura, organizacje, urzędy, banki, instytucje itp.
rok 1999/2000 -
Powstanie firmy
Podczas ogólnopolskich targów branżowych z inicjatywy przedstawicieli firmy ESSELTE dochodzi do spotkania właścicieli i współwłaścicieli firm OFFICE SYSTEM, SAMFIX PAPIER, ABC OFFICE, AGA i GRAFIX. Dzięki wiedzy, umiejętnościom i zaangażowaniu wszystkich udaje się stworzyć unikatową płaszczyznę współpracy między firmami, która rozpoczyna swoje funkcjonowania pod nazwą Ogólnopolska Sieć Biuroserwisowa OSAA.
Jak działamy
Ogólnopolska Sieć Biuroserwisowa OSAA to zrzeszenie kilkudziesięciu frm zajmujących się kompleksowym zaopatrywaniem Klientów biznesowych we wszelkie artykuły i urządzenia biurowe niezbędne do prawidłowego funkcjonowania biura. Dzięki takiej formie współpracy udało nam się stworzyć strukturę organizacyjną wykorzystującą wypracowane umiejętności każdej z frm biuroserwisowych, usytuowanych na terenie całego kraju.
Firmy zrzeszone w Ogólnopolskiej Sieci Biuroserwisowej OSAA zajmują się kompleksową obsługą klientów: od procesu doradztwa, poprzez sprzedaż i obsługę posprzedażną, natomiast Biuro Organizacyjne OSAA /centrala Sieci/ zapewnia frmom zrzeszonym wsparcie organizacyjne: m.in. z zakresu marketingu, szkoleń, kontaktu i współpracy z producentami.
Gwarantujemy
minimalizację kosztów związanych z funkcjonowaniem biura,
fachowe doradztwo z zakresu doboru towarów i urządzeń biurowych,
pełne i aktywne dostosowanie sposobu i czasu obsługi do wymagań klienta,
dostarczanie towarów bezpośrednio w miejsce powstawania kosztów,